У розвитку емоційного інтелекту важливо допомогти розвинути власні емоції.

Після того, як ви допомогли своїм дітям назвати свої власні емоції, чи це розгубленість або гнів, чи це розчарування, вони можуть оволодіти своїми емоціями. Тут ви не тільки назвете те, що вони відчувають, але і в якому контексті це впливає на інших. Коли вони засмучені або збентежені, попросіть їх описати те, що вони відчувають або написати про це чи намалювати.

Робіть це часто, щоб вони дізналися, як це – почуватися сумним або сердитим, або розгубленим, і вони навчаться називати свої власні емоції. Не забудьте робити це також і з хорошими емоціями. Учитель початкових класів моєї доньки використовує емоційні образи плюшевих ведмедиків, і діти вибирають собі того ведмедика, який настрій вони відчувають. Вони розповідають, що змусило їх відчувати себе таким чином, і пояснюють емоцію.